Premiera "Pozory czasem mylą"

Czasem nie jest łatwo pogodzić tysiącpięćsetstodziewięćset rzeczy na raz, a zauważyłam, że pisanie trzech opowiadań na raz nie jest dla mnie najlepszym rozwiązań. Męczy mnie to przeskakiwanie między trzema różnymi opowieściami, gubię się czasem w fabule, więc mimo że PACa skończę w czerwcu, lipcu czy sierpniu NIE powrócę z PCM. Przykro mi, musicie poczekać. Ile? Przyznam szczerze, że chciałabym po skończeniu SK, ale wiem, że to też nie jest takie proste.

Wstępnie chciałabym się umówić z Wami Boże Narodzenie 2018. To jest taki początkowy termin. Jeśli coś we mnie wstąpi i SK skończę wcześniej albo będę powoli kończyć, to oczywiście zacznę wcześniej PCM.

Czy to oznacza, że na tym blogu nic się nie pojawi? Trudno orzec. To wszystko zależy od tego, co ze mną się będzie działo. Na pewno pojawią się reklamy innych blogów, chciałabym również napisać kilka "dramatów" z serii "Co by było gdyby?". Uwielbiam tę serię, wy zresztą też (statystyki... statystyki, kochani...), więc czemu nie? Robota na niecałe pół godziny, a zawsze coś jest ;)

Na razie to tylko PLANY. Jak skończę PACa, a potem sesję, to na pewno post wyjaśniający się pojawi. Jeśli prace z SK będą iść szybciej niż przewidywałam (a planuję NIEmałą niespodziankę, która ma przyspieszyć prace), to też dam znać. Zapraszam na facebooka. Tam zawsze staram się na bieżąco o wszystkim informować ;)

I jeszcze jedna, taka mała, dyskretna sprawa.

5 lat pisania na liczniku niedługo mi wskoczy. Wydawać książki w najbliższych latach na 100% nie będę, ale chcę zacząć myśleć o pisaniu jak o formie zarabiania. Planuję założyć w związku z tym Patronite'a. Oczywiście to działa na zasadzie darowizny, więc żadnego zmuszania, przekupstwa itd. itd. nie będzie, a blog jak był, to w takiej formie będzie prowadzony, ale chcę zobaczyć. Chcę w końcu sprawdzić, czy moje pisanie wchodzi już nie tylko w sferę hobby, a już w sferę... no niedzielnej tacy w kościele, chyba najlepiej można tak określić. Ktoś da 1zł, ktoś tam 2zł. Nadal działamy za darmo, ale co łaska. I jaki jest Wasz do tego stosunek? Nie piszcie proszę, że na 100% zapłacicie coś czy nie, bo ja nie chcę ani Was do niczego obligować, ani sobie robić nadziei, albo totalnie na starcie polegnąć. Już kiedyś pytałam, w zasadzie odzew był dość pozytywny, a ja sama byłam nim zaskoczona, ale teraz na 75% chcę w najbliższym czasie założyć Patronite. 

4 komentarze:

  1. Lepiej będzie jak skonczysz z jednym blogiem i zabierzesz się za drugi, więc mimo długiego czekania popieram.
    Nie mam też nic przeciwko żebyś założyła Patronite'a i nie będę obiecywać że coś zapłacę XD
    Czas się zabrać za SK, ale to w maju.
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak będzie lepiej. Jeszcze mam tylko nadzieję, że SK szybciej skończę niż PACa, którego najpierw miałam skończyć jeszcze w połowiem 2017 roku, potem max na koniec 2017, potem już tak ostatecznie marzec 2018... A teraz na 100% w 1 czerwca 2018 roku. Już definitywnie. Chyba że koniec świata jednak nastąpi :)
      I dzięki, że nie masz nic przeciwko. Mam tylko nadzieję, że inni nie odbiorą tego w ten sposób, że ja czegoś od Was żądam. A niektórzy niestety lubią się mnie czepiać o każdą pierdołę. Internet i życie...
      Dzięki za kom, no i oczywiście zapraszam na SK. Sporo rozdziałów masz do nadrobienia, więc powodzenia, buhaha!
      Dzięki ;)

      Usuń
  2. JEJ może być i grudzięń tego roku cieszę się i czekam na to CUDO a co do tego patronita nie wiem co to i jak działa(proszę nie odbieraj tego jak deklaracji) ale w jakikolwiek drobny wkład w miarę moich skromnych możliwości bym dał z chęcią zawłaszcza za PAC-a -i detektywów niech wena Cię nie opuszcza a sesja niech spada oby jak najszybciej i jak najlepiej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz... Planuje teoretyczne PCM na ok 20 rozdziałów, taki był zamiar, a jak patrzę na wątki, które już zaczęłam w one-shocie, to mnie skręca, bo widzę przed sobą teraz min 50 rozdziałów!!!
      A Patronite, to ta strona działająca na zasadzie darowizn otrzymywanych od patronów. Jest autor, np. taka ja, i ty deklarujesz, że przez jakiś okres będziesz płacił mi określoną kwotę np. 1 zł, 2 zł, a ja w zamian za to będę spełniała określone warunki, które sama sobie wyznaczę w ramach podziękowań za patronat. Tak mniej więcej to wygląda.
      A sesja, to sesja. Wiesz, życz mi jak najwięcej zwolnień i już z tego powodu będę szczęśliwa. Niestety 3 egzaminy mam już na 100%, ale za to z anglika już zwolnienie za certyfikat, za jeden przedmiot będę miała zwolnienie na 70%, a z trzeciego będę się starała.
      Wielkie dzięki za miłe słowa!
      PS. Powoli, bardzo powoli, bardzo bardzo powoli zajmuje się poprawianiem Detektywa i planuję dopisać ostatni sezon i zmienić zakończenie. Ale cisza! Jak wszystko napiszę, to dopiero to ogłoszę :)

      Usuń

Byłeś? przeczytałeś ?
Zostaw ślad po sobie.
Dla ciebie to tylko chwila, a dla mnie kamień z serca, że zostawiłeś komentarz :)