Powrót

Sesja okazała się tak ciężka, że nawet po niej potrzebowałam tygodnia, żeby ruszyć łaskawie szlachetną dupę i zabrać się do porządnego pisania. Jestem z siebie dumna, gdyż dziś napisałam ponad 500 słów GO, a tym samym w końcu skończyłam rozdział, który poprawiałam prawie 10 razy, i jeszcze tym samym mogę się brać za pisanie PACa. A jako że już zaczęłam pisanie, to mogę oświadczyć, iż mam napisane prawie 300 słów. I kończąc tę jakże dziwną wypowiedzieć, rzeknę, że nowy rozdział pojawi się w zależności od łaskawości Weny i tzw. BierzSięDoRoboty, które jest skuteczniejsze od weny. Więc pewnie zmotywujecie mnie, ja zepnę poślady i we WTOREK, ew. w ŚRODĘ rozdział się ukaże.

9 komentarzy:

  1. Bierz Się Do Roboty!
    Sesja ciężka, ale przynajmniej zdana jak sądze ;)
    Czekam na kolejny rodział i ma być szybko, bo już dłuuuuugo się na czekałam :D
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A oczywiście, że zdana! I obiecuję że będzie szybko. Zabieram się zaraz do roboty i mam nadzieję, że uda się sporo napisać!

      Usuń
  2. No cieszy mnie to nie zmiernie bo właśnie kończę ponownie PAC-a i miałem się upominać o rozdział, ale mnie uprzedziłaś no teraz, żeby odpocząć od sesji zaleca się pisanie rozdziału co dwa dni ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, oj co dwa dni to chyba bym jakiegoś szmergla dostała! Ale postaram się teraz częściej dawać :)

      Usuń
  3. liczę na to a zwłaszcza ciekawi mnie co z Mavis bo wyciągnełaś ją z kapelusza jak jaiś magik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, plot magic to świetna rzecz. Ogólnie wyjaśnię, będzie niemal cały rozdziął na ten temat, ale nie w najbliższym czasie ;)

      Usuń
  4. no weżżżżżżżżżżżż ja zwariuje w szpitalu bz tego litooooooooooooooooooooooci
    :-0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę, ale... w zasadzie jutro semestr m się zaczyna, kotka ma ruję, więc wczoraj to pół dnia spędziłam, opiekując się nią, ale już prawie nowy rozdział gotowy!

      Usuń
    2. uuu to kiepsko ogólnie ale powodzenia niech wena będzie z Tobą i prowadzi na jasną stronę mocy :-)

      Usuń

Byłeś? przeczytałeś ?
Zostaw ślad po sobie.
Dla ciebie to tylko chwila, a dla mnie kamień z serca, że zostawiłeś komentarz :)