KONIEC SESJI!!!

Koniec sesji + nowe problemy na start, ale jakoś przeżyje = przez najbliższy czas postaram się dostarczać rozdziały co tydzień. Czy się uda? Zobaczymy, ale mam nadzieję, że problemów nie będzie :)

EDIT: Właśnie sobie uświadomiłam, że nie wzięłam żadnych notatek z PACa, więc nie wiem, na jakiej podstawie będę pisać rozdziały. Boję się, że popełnię jakiś błąd, więc na pewno będzie rozdział w ten piątek, bo już jest skończony i najprawdopodobniej w następny piątek, bo już mam w połowie napisany i pamiętam, co miałam w nim zawrzeć, ale nie wiem, co z resztą, bo chyba zajmę się White of Crime i Smoczym Królestwem, o ile ich nie zapomniałam...

2 komentarze:

  1. A ja przyznaję się, że zupełnie zapomniałam o nadrabianiu zaległych rozdziałów .-. Muszę o tym pamiętać, to zrobię to przy najbliższej okazji.
    Pozdrawiam.

    ~Nexusy K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać na następny rozdział :3 W końcu w domu i tak dziwnie się czuję, tak jakby to nie był mój dom i pokój xD

    ~Hatosuta

    OdpowiedzUsuń

Byłeś? przeczytałeś ?
Zostaw ślad po sobie.
Dla ciebie to tylko chwila, a dla mnie kamień z serca, że zostawiłeś komentarz :)