2 NOWE FANFICTION! Opowiadania fanfiction i strefa autorska.

Od dawna marzę, by wszystko było na jednym blogu. Raz już chciałam tak zrobić, lecz nie było chętnych na czytanie na jednym blogu + nie chciało mi się wszystkiego wrzucać po 10 tys razy. Teraz jednak zmieniłam zdanie. Nie na jednym blogu, bo na fanfiction nie mogę zarabiać ani robić nic w zasadzie, ale właśnie na dwóch.
NIE OZNACZA TO, ŻE KASUJĘ POPRZEDNIE BLOGI.
PAC się kończy SK również, co niedługo ogłoszę. Jeszcze 2 opowiadania z FT planuję, czyli Pozory czasem mylą i takie dokończenie SK i nowe opowiadanie w jednym o tytule, które jeszcze nie znam... może Pogromcy smoków?. W związku z tym chciałabym zaprosić Was wstępnie na obserwację dwóch bogów. TO NIE JEST JESZCZE OFICJALNE. Głównie ze względu na to, że powoli robię przenosiny, nie chcę wszystkiego robić na raz, ale większość jest już gotowa, więc na sierpień na pewno się wyrobię, a że PAC się kończy, to już teraz chciałabym dać ogłoszenie...



2 komentarze:

  1. Będę zaglądać na tę blogi ;)
    W sumie to nie mam za bardzo jak tego skomentować w sensie nic mi do głowy nie przychodzi.
    Dobrze, że będzie taki zbiór blogów, gdzie jest wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba nic komentować ;) Jednak cieszę się, że będziesz zaglądać!

      Usuń

Byłeś? przeczytałeś ?
Zostaw ślad po sobie.
Dla ciebie to tylko chwila, a dla mnie kamień z serca, że zostawiłeś komentarz :)