Sezon 4 "Wojna"

Dwa lata później….
O dawnych uczuciach nie jest tak łatwo zapomnieć…
Ona… W ferworze walki zaczyna tracić to, co jest dla niej najcenniejsze - swoje JA. Ucieka przed przeszłością, próbując zakończyć to, co zaczęła jej matka. Demony ścigają ją po całym kontynencie, choć już dawno powinny umrzeć. Jest bliżej ostatecznego rozwiązania, lecz prawda przestaje ją satysfakcjonować i zastanawia się, czy pragnie ją poznać w pełni…

On… Walka z wyrzutami sumienia sprawia, że ucieka od najbliższych, nie chcąc skrzywdzić nikogo więcej. Zamyka się w swoim małym świecie, spełniając ostatnią wolę ojca. Lecz gdy dawny przyjaciel i wróg puka do drzwi, maska pęka na zawsze, a ostateczna decyzja niesie nieprzemyślane konsekwencje…


"To może się nie udać, to dopiero lekka zapowiedź tego, co może nastąpić, ale... Dostałam propozycję pracy w księgowości. Już teraz na lipiec... Byłam na rozmowie dzisiaj i wszystko teraz zależy od szefa, bo muszę złożyć CV, przejść rozmowę kwalifikacyjną, ale są spore szanse na pracę i ja z tego skorzystałabym. Poza tym chciałabym skończyć magisterkę, co jednocześnie oznacza, że bym studiowała zaocznie... Widzicie, do czego zmierzam? Jeśli faktycznie okaże się, co się okaże, to pisanie opowiadań zejdzie na naprawdę dalszy plan. Na pewno nie zrezygnuję i całkowicie nie opuszczę pisania, ale praca + studia... samo mówi za siebie..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłeś? przeczytałeś ?
Zostaw ślad po sobie.
Dla ciebie to tylko chwila, a dla mnie kamień z serca, że zostawiłeś komentarz :)